fredag 10. april 2009

Reisefeber

Okei, dette inlegget kommer desverre et par dager for sent! Men her forleden kom jeg på at nå er det kun 1 måned til vi skal til Nederland! Jeg hadde lagt meg da jeg kom på det, og bokstavelig talt gispet av tanken. 4 uker er ingenting!

Dette er det andre innlegget etter det første jeg skrev om Nederland. Jeg har dermed ikke rukket å fortelle noenting om hvordan ting kommer til å foregå! Vi fikk først og fremst beskjed om at alle kunne være med. Det hadde vært litt spekulasjoner rundt nettopp dette fordi det var flere gutter i Nederland som kunne ta imot, og det skulle være slik at gutt skulle bo hos gutt og jente hos jente. Dette ble jo et problem når det var flere gutter i Nederland, men flere jenter fra Norge.


Uansett, så ordnet det seg ved at to jenter kunne bo hos en gutt! Det kunne jo ikke være noe farlig. Så okei, da fikk alle dra. Så pluselig ringte Kristiane meg en dag og sa at en jente fra Nederland hadde tatt kontakt med henne. Jeg var fullt i gang med å gjøre meg klar for en liten middagslur (lol), men klarte jo ikke det etter at Kristiane ringte. Så da var det rett på pc'en og sjekke. Det hadde jo vært noen som hadde lagt meg til da, og navnet var Laurens. Jeg skjønte jo med en gang at det var en gutt og tenkte jaja, hvilken annen jente skal jeg bo med da?.. Men så tok han kontakt og jeg fant ut at jeg skulle bo med han alene! Jeg fikk helt panikk i starten for dette var jo ikke planlagt!


I dag har jeg jo snakket lenge med han, og han virker som en normal og hyggelig gutt:) Jeg har dermed ingen bekymringer for Nederland akkurat nå, jeg bare gleder meg så innmari!! Da jeg kom på at det var 1 måned igjen plukket jeg opp telefonen og sendte melding til Thea. Måtte bare få utløp for det, hehe. Jeg tror alle jentene som skal dit gleder seg veldig, og det er jo ikke rart. Men 4 uker? Jeg har masse forberedelser å gjøre!

Først og fremst må jeg finne ut hva av klær jeg skal ha med meg. Jeg har blandt annet sett meg ut et par gladiator-sandaler fra Zara, og jeg får litt panikk for de kan jo gå veldig fort! Men nå som det er påske og stengt antar jeg at om ikke jeg får tak i de, får ingen andre det heller. Jeg tenker også på å ta med meg mange sommerkjoler, i og med at det tydeligvis skal være så varmt og fint der borte i mai. Men så tenker jeg også på dette med kjoler og sykler, om det passer bra sammen! For denne gutten vil nemlig ha meg til å SYKLE til skolen hver dag, når det bare tar toppen 15 minutter å gå. Jeg liker å gå!


Jeg må også sette av masse penger til turen. Vi skal tross alt til Amsterdam en dag og har kun 2 timer på oss til å shoppe. Her gjelder det å ikke angre etterpå for at du ikke har kjøpt noe! Vi har jo også kontakt med en jente i Nederland, Tissem, og jeg tror at vi jentene har lagt LITT mer planer enn det vi har tid til. Vi vil blandt annet dra bort i stallen ved siden av huset hennes for å se om vi kan ri der, vi vil spille tennis, vi vil dra i parken og sole oss, vi vil dra i svømmehallen, vi vil ut og spise sammen, vi vil ha jente-kveld med spiritisme og hele greia, osv osv osv! Og dette blir jo slik: Park og svømming = ny bikini og solarium!, Tennis = tennis skjørtet mitt, osv osv osv. Som dere kanskje ser kan dette bli litt vel mye, eller..?

Når jeg skriver dette ser jeg selv at mye handler om klær. Men hva kan jeg si?.. jeg er jente. Og som jeg skrev på profilen min som ble sendt til Nederland, jeg elsker å reise. Jeg har en tendens til å begynne å planlegge et halvt år i forveien, noe som kan føre til at jeg ofte blir litt skuffet når oppholdet er over. Denne gangen må jeg være litt forsiktig. Jeg har troen på at det skal bli veldig gøy, det er det jo alltids når man får møte nye mennesker, og ihvertfall når de er fra andre land! Jeg elsker å snakke Engelsk, noe som oppholdet i Nederland kommer til å være fult av. Derimot kan det jo godt hende at ting ikke blir som jeg tror! Så jeg må passe på å ikke syke meg opp så mye at jeg skuffer meg selv. .... men det går jo ikke!!


Dette inlegget var nok mer skrevet for min egen del. Jeg var bare nødt til å få gjort uttrykk over hvor mye jeg gleder meg. Såå, om det er noen som har reisefeber og IKKE ønsker å bli syket opp, ikke les dette. Men kanskje litt for sent å si det nå :)



xoxo

4 kommentarer:

PernilleHS sa...

Jeg hyperventilerer :):) haha!

Herregud, når du skrev alt det om hva vl vil gjøre med Tissem så ble jeg jo helt vill!!!

DU! Tissem vil at vi og henne skal være KONFRANSIERER på den første kvelden!! si sånn foran alle: og når er det blablabla sin skole sin tur til å vise deres presentasjon av skolen osvosv..

Hun har nemlig blitt valgt ut der og må gjøre det og hun er sykt keen på å ha med oss! :S:S

haha, hva sier du? ;)

Christine sa...

oii.. jeg vet ikke haha!
dette tar vi på msn tror jeg :P

Kristiane sa...

jeg liker nederland, deg og bloggen din :)
nå gleder jeg meg noe utrolig jeg også! kommer jo til å tilbringe mye tid sammen med dere uansettt såå :) hihi! gleder meg til å se dere igjen jenter :)

Safa Sadat sa...

Hei alle sammen, jeg heter Aisha Sadat, jeg er gift i 20 år med mannen min, og vi har to sønner, eldste en 16 år og yngre er 11 år. Mannen min elsket meg veldig, men det ble til et punkt da han engasjerte seg i en affære med en kvinne som er hennes kollega. Jeg har aldri forestilt meg det, men på en eller annen måte endret holdningen hans til meg og barn seg, den sene han kom fra jobb fikk meg til å tenke over saken. Selv på mitt 20-års bryllupsdag i mars holder jeg meg borte fra sex da vi lover å gjøre det på bryllupet jubileumsdag, 15 dager før bryllupsdagen, tilsto han at ja, han hadde sex med sin kollega.
Han brakte henne i sengen min da jeg var ute på jobb, det betyr at følelsene mine var helt ubrukelige for ham, min mentale tilstand er full av kvaler, jeg tror jeg ikke kan glemme og gjenopprette smertene, denne kvinnen hadde full kontroll over henne og jeg har aldri ønsket å gjøre det med vold, hun vil vinne over meg når hun er skilt, hun sa at hun var sjalu på forholdet vårt, og hun vil ødelegge meg ved å ta mannen min. Jeg måtte diskutere det med en venn som ba meg finne en god stavebeslag, for det første trodde jeg aldri på denne cast-rettskrivningen, men jeg må prøve den før jeg kom over PROFET NOSA UGO-e-posten på internett om hvordan han har hjulpet så mange mennesker med å få eksen tilbake og hjelpe til med å fikse forholdet og gjøre folk glade i forholdet og noen andre historier om åndelig sykdom og mer.
Jeg forklarte situasjonen min for ham, og han hjalp meg med å utføre noen bønner, noen urter og røtter og et lite offer som jeg gjorde, og i løpet av 7 dager kom han tilbake for å be om unnskyldning, og det var bare et mirakel for meg. Jeg er glad i dag at han hjalp meg, og jeg kan stolt si at mannen min nå er med meg igjen og at han nå er forelsket i meg som aldri før.
Trenger du hjelp i forholdet ditt som å få tilbake mannen din, kona, kjæresten, kjæresten, vinne lotterier, urtemedisin mot sykdom, HIV, kjønnssykdommer, astma, leddgikt, feber, hjerneslag eller noen form for sykdom, åndelig problem , Jobfremmelse, seere som leser innlegget mitt som trenger hjelp til livsutfordringer, bør kontakte PROPHET NOSA UGO, og du vil være glad for at du gjorde det.

E-post: nosaugotemple@gmail.com
WhatsApp: +34631686040