onsdag 28. januar 2009

Utfordring

Denne uken fikk 3 elever en utfordring fra læreren. Jeg var da en av de tre elevene. Vi fikk i oppgave å skrive 7 helt uintressante fakta om oss selv, og deretter sende utfordringen videre til noen andre.

Her er de 7 faktaene om meg:

1. Jeg har edderkoppfobi (for din egen skyld, ikke prøv å kast en på meg eller lignende)

2. Jeg klarer meg ikke en dag uten ipoden min

3. Jeg ble operert da jeg var liten og har et arr på magen

4. Jeg må holde meg for nesen når jeg hopper i vannet

5. Jeg hater sånne typiske jente-filmer

6. Jeg kan ikke gå en dag på skolen uten sminke

7. Jeg klarer alltid å si ting om folk mens de er der uten at jeg vet det. (ting som jeg ikke vil de skal høre)

Jeg sender utfordringen videre til Even, Thea og Vetle!


xoxo

7 kommentarer:

Caroline sa...

Hey Christine!
Gleder meg masse til å se 7 faktasetninger om deg, Christine!
Og foresten, så digger jeg lay-outen og bildene dine!

Vildeee sa...

Haha,dette var syv flotte faktasetninger om deg, Christine! Så du er redd for edderkopper, hva? :D

PernilleHS sa...

Jeg haaater også edderkopper.. Æsj!
Haha, jeg lo da jeg leste 7-ern! haha! Senest idag klinte du til! :D

Christine sa...

hahaa, jA jeg haater edderkopper.
Mange bare "nei ikke drep dem, de har ikke gjort noe" men jeg tar opp en sko (som ikke er min btw) og dreper alle jeg ser. :)
I'm a horrible person

Caroline sa...

HAHAHA!!
Jeg lo når jeg så faktasetning nummer 7.!

Kristiane sa...

Hahah, jeg lo også veldiig når jeg så nummer 7!
Enig med Pernille der, den så vi senest idag, og det var på mandag også! hehe :)
Men jeg liker deg for det, og du vet jo, Christine er zykt kul :)

Christine sa...

haha!
Kristiane, du er ikke så værst du heller :)