lørdag 14. mars 2009

Ny Layout

Ja, da er layouten byttet. Uansett hvor mye jeg liker The Hills, så må jeg si at jeg ble litt lei av å se de samme jentene hver gang jeg var inne her. Men nå er de borte! Jeg er veldig glad i litt vintage stil, litt gammeldags, og syntes at det fantes så mange kule bilder av Audrey Hepburn. De fleste kjenner nok navnet hennes fra Breakfast at Tiffany's, jeg har personlig ikke sett den. I de siste dagene har jeg brukt litt tid til å finne noen bilder av henne som var fine og store nok, og endte opp med de jeg har valgt nå. Jeg tenkte også på Marilyn Monroe, men tenkte at det ville kanskje blitt litt.. jeg vet ikke, upassende. Jeg satt lenge inne på Picasa for å endre litt på fargetonene på bildene, slik at de skulle bli så like som mulig. Dere kan også se at nederst på siden har jeg laget en bildeserie av biler. Det er kanskje ikke så vanskelig å se at jeg har brukt Mustangen. Etter at jeg så en film kalt Gone In 60 Seconds, har jeg hatt dilla på den bilen. Det er en 1967 Shelby Mustang GT 500! Jeg kan ikke så mye om biler, men synes alltids det er gøy med fine biler. Hele navnet på bilen har jeg jo selvfølgelig fått fra filmen, hehe.

Jeg håper dere likte det nye utseendet, for det er det dere kommer til å måtte se på frem til jeg kommer opp med en ny en :) Ciao!


xoxo

3 kommentarer:

PernilleHS sa...

Jeg likte den! Stilig :)
Og bilen nede.. Hva skal man si annet enn "sukk" eller "akk ja, en dag skal du se, en dag"

Kristiane sa...

Ja, liker bloggen din nå :):) hhehe! <3

Samfunnsøkonomi sa...

jeg liker layout'en! Bloggen din ble veldig fin<3