onsdag 4. mars 2009

Utfordring

Denne utfordringen fikk jeg av pernille, og går ut på at man skal bruke forbokstaven i navnet sitt til å svare på spørsmål. Da hopper jeg inn i det.


Hva er navnet ditt: Christine
Ord på fire bokstaver: cold
Guttenavn: Christian
Jentenavn: Christine eller Cornelia
Et yrke: Chef
En farge: Coral
Noe du har på deg: Coctail kjole
Mat: Cookie
Noe på badet: Chanel negelakk (fant ikke på noe annet gitt!)
Et sted: California
Grunn til å komme forsent: crazy bussjåfør (lol?)
Noe du roper: Chilleeern
Film tittel: Crash
Noe du kan drikke: Cola<3>
En musikkgruppe: Cobra Starship
Et dyr: Chihuahua
Gatenavn: Columbus avenue etter Christopher Columbus
Sangtittel: Cookie Jar, Chasing Pavements og Clocks
Et verb: Catch
Det ble mye Engelske ord i det her! Men nå brukes jo ikke bokstaven C så mye i det norske språket da, og jeg kom ihvertfall ikke på noe nå i farta!



xoxo


4 kommentarer:

PernilleHS sa...

så flink du var a! Jeg slet jeg, haha :)

Christine sa...

lol, takk google sier jeg bare

Kristiane sa...

like your picture :)

Christine sa...

takk :)