fredag 6. februar 2009

Enda en utfordring

For en god stund siden fikk jeg en utfordring av Pernille som hun hadde tatt før meg. Jeg har vært syk i noen dager nå, og har ikke orket tanken på å skrive et laangt innlegg. Nå har jeg heldigvis blitt litt mer oppegående, så jeg tenkte jeg skulle prøve igjen. Utfordringen pernille ga meg går hovedsakelig ut på å liste opp ting om seg selv, bare at fokuset er satt på litt mer bestemte områder. Jeg får komme igang!



HVA GJORDE JEG FOR 10 ÅR SIDEN



For 10 år siden hadde sikkert jeg nettopp ankommet en av mine gode førsteklassevenniner og gjorde meg klar til overnatting. Jeg hadde sikkert allerede begynt å få hjemlengsel. Eller så satt jeg hjemme og ventet på middagsmaten, mens jeg satt og så på FOX KIDS, som da var den absolutt feteste kanalen.



HVA GJORDE JEG FOR NØYAKTIG ETT ÅR SIDEN



For ett år siden hadde jeg sikkert nettopp kommet hjem fra skolen, og dødssliten som jeg var lå jeg sikkert og sov. Senere på kvelden var jeg sikkert ute eller et eller annet sted med venner :)

FEM SNACKS JEG LIKER

- Smash!!
- Smågodt
- Grønnsaker og dip (mye bedre enn potetgull og dip)
- Walters mandler
- Cookie

FEM SANGER JEG KAN HELE TEKSTEN TIL

- The Fray - How to save a life
- Vanessa Carlton - White houses
- Elisa - Dancing
- Pocahontas - rundt neste sving
- Pocahontas - farger i en vind (jeg er god på disse pocahontas sangene, hehe)

FEM TING JEG SKULLE GJORT HVIS JEG VAR MILLIONÆR (bare fem ting:( )

- Hjulpet de som trenger det (dyr og mennesker)
- Betalt 110 millioner dollar for en tour i verdensrommet
- Kjøpt meg hus litt her og der
- Skjemmet bort familien min
- Shoppet som en gaaal!!!!

FEM DÅRLIGE VANER

- Snakker litt mye når jeg ikke skal det
- Plukker av meg maskaraen når jeg kjeder meg (så jeg blir svart i ansiktet og på hendene)
- Sitter på facebook når jeg burde gjøre noe annet
- Jeg biter meg selv hver gang jeg spiser
- Jeg biter negler i perioder

FEM TING JEG LIKER Å GJØRE

- Sitte på musikkrommet til sara til klokken to om natta

- Shoppe

- Dra ut med venner

- Reise

- Se på film

FEM TING JEG ALDRI SKAL KJØPE ELLER KLE MEG I

- Palestinaskjerf

- Crocs

- Fake chanel øredobber (jeg og pernille har mye like synspunkter på slikt)

- Glinsende tights

- Slengbukser

FEM FAVORITTGJENSTANDER

- Rettetangen

- Bankkortet

- Ipod

- Mobil

- Sminke

EN PERSON JEG VIL SKAL TA DENNE UTFORDRINGEN

- Kristiane :)

1 kommentar:

PernilleHS sa...

Hihi!
Ja, vi er like der i klesveien når det gjelder hva vi ikke liker! hehe!
Føler at jeg kjenner deg helt sykt godt nå christine!!! Vet liksom ALT om deg!!!!! haha
:)